tirsdag 12. februar 2013

Favorittskål





Denne fine skålen har jeg arvet etter min farmor. Er utrolig glad i denne fargekombinasjonen. Det er ikke uten grunn jeg er så glad i denne lille sofaen min

Jeg er i gang med å lage noe i denne fargen som skal få plass i stua. Både store og små gleder seg til å ta den i bruk... 
Vent så skal dere få se ;)

         

Skålen er fra den gamle Clupea serien til Figgjo fajanse. Bare så synd den ikke er i salg lenger. Skulle gjerne hatt mye mer i den serien!




4 kommentarer:

  1. Hei,
    nå skal det være antikkmesse på Figgjo snart, og her har de ofte mye service i de gamle seriene fra Figgjo flint og fajanse. Kanskje du kunne finne noe mer der?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips Elise! Når du sier det så kan jeg huske å ha sett et par plakater om dette.

      Slett
  2. Skjønner godt at du er glad i den skåla der, SÅ fin! Gleder meg til å se hva du har på gang ;-)

    SvarSlett
  3. Denne serien er kjempestilig. Og skåler er aldri feil. :)
    Fremgangsmåte på Pippi-kjole kommer :)

    SvarSlett