fredag 26. april 2013

Gi-bort hos Den første løvetann


Helt siden jeg hadde 30000 treff på bloggen har jeg hatt planer om å få gi noe tilbake til dere som leser bloggen min. Det er kjekt å blogge. Men det er enda kjekkere å blogge når jeg vet at noen er interessert i og leser det jeg skriver om. Det skulle bikke 40000 treff før jeg endelig fikk gjennomført planene. Men nå braker det altså løs :D

Siden jeg blant annet gir meg ut for å være en hobbyblogger så måtte jeg selvfølgelig lage noe selv og gi bort. Det er også litt av forklaringen på at det har tatt litt tid. Jeg ville jo gjøre det skikkelig når jeg først skulle gi bort noe.


Dette kan du vinne:

Strikket lilla pute
Linpute med teksttrykk
Serviettholder i lin med teksttrykk


25.mai trekker jeg tre vinnere. Den som trekkes først får velge først osv. Premien sender jeg til vinnerne.


For å ta lodd kan du:
- kommentere dette innlegget (1 lodd)
- legge deg til som følger (1 lodd)
-like Den første løvetann på facebook (2 lodd)
- linke til gi-bort´en på bloggen din (2 lodd)

(Du linker til gi-bort´en ved å kopiere bildet over og legge det i sidebaren din eller i et innlegg med en hyperkobling til dette innlegget)

Det går altså an å ta i alt 6 lodd. Har du ikke blogg eller googlekonto så sørg for at du får med navn og mailadresse i kommentarfeltet så jeg kan nå deg. Skriv også hvor mange lodd du tar.

Alle som allerede er følgere eller liker siden min på facebook får automatisk lodd for dette.

LYKKE TIL!





15 kommentarer:

  1. Prøver lykken med 2 lodd :)

    God helg!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Prøver lukka m 3 lodd :-D
    Er ikkje aktiv på eigen blogg enno..
    God helg! Kari Anne

    SvarSlett
  3. Solveig Sæter Konstali26. april 2013 kl. 18:28

    Så gøy! Håpe på å vinne.. Du e so flink!!

    SvarSlett
  4. Prøver vinnerlykken: 1 kommentar + 2, like på Facebook = 3 lodd :) Veldig kjekt å titte innom bloggen din, Ingrid, takk for mange gode tips!
    Borgny O. Hemsen

    SvarSlett
  5. å så fantastisk flott giveaway:)
    Trekker to lodd eg:)

    SvarSlett
  6. To lodd til meg! X'er fingrene for dette var en veldig fin giveaway :-)

    SvarSlett
  7. Klart jeg er med! Full pott!:)
    virkelig flott giveaway!
    fin søndag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  8. Jeg elsker den puta med test på :)
    Så jeg tar to lodd!

    (Liker du foresten store statementsmykker? da er du velkommen til å sjekke ut bloggen/facebooksiden min.
    http://ivett-design.blogspot.no/ eller https://www.facebook.com/IvettDesign )

    SvarSlett
  9. Så fine ting, likte godt puta og serviettholderen...
    1 lodd på meg.
    Mvh Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  10. 3 lodd! Kjempefine ting du lager, Ingrid:) Klem fra Sigrun
    sigrunjordre@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så fine ting du lager! :) Innom på bloggen din for første gang, det blir definitivt ikke siste :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar! Dersom du ønsker å være med på gi-borten min trenger jeg et navn og en mailadresse så jeg kan nå deg. Du får nemlig automatisk et lodd for å kommentere her. Men jeg må kunne nå deg om du vinner :) Send meg gjerne en mail med infoen om du ikke vil skrive det inn her. Mailen min er: ingrid.aalgaard@gmail.com

      Slett
  12. Hei! Så fine ting! 3 lodd på meg (fb + kommentar). Hilsen Gyrid (gyridcn at yahoo.com)

    SvarSlett
  13. Heisann, prøver lykken me 2 lodd for kommentar og følgjer:) Sjekk gjerne ut min giveaway!
    Fin blogg du har:)
    Fin helg til deg:)
    Hilsen fra Siv Mette

    SvarSlett